Nije slučajno što je naslov u jednini, kako pronaći KUPCA za
nekretninu. Jer kada se obavi prva prodaja nekretnine, onda se već stekne
osećaj kako prodavati nekretnine. Ko se bavi prodajom nekretnina, posebno oni
koji tek počinju sa ovim poslom, trebaju znati da zaključen posao za nekretinu nije
nešto što se dešava svakog dana, nego je potrebno nekad čekati mesecima na taj
momenat i zato je potrebna samomotivacija. Ali je zato nagrada mnogo veća nego u drugim industrijama. Sledeći
principi prodaje, osim u prodaji nekretnina, mogu se primeniti i u drugim
oblastima.
Poznavati svoje tržište
Kada se pravi istraživanje tržišta nekretina, postoji nešto
što se zove, "Hladno i toplo" tržište. Hladno tržište se odnosi na
ljude koje ne poznajete i nemate nikakav odnos sa njima. Sa druge strane, toplo
tržište se odnosi na porodicu, prijatelje, kolege, susedi i poznanici. Pitanje
je šta je na početku važnije, hladno ili toplo tržište? Neki agenti za prodaju nekretnina
se radije okreću toplom tržištu,
jer su prijatelji i poznanicu uvek spremniji da saslušaju. Drugi agenti
naprotiv, smatraju da je pametnije da se fokusiraju na 'hladno tržište' jer ne
dovode privatne odnose u pitanje. Oba načina su korektna, svodi se na to kakav je pristup
jednog agenta.
Toplo tržište nekretnina
Lista toplog tržišta se sastoji od prijatelja, članova
porodice, suseda, kolega i poznanika. U ovom slučaju oni su značajni za agenta
kako u životu tako i u poslu. Ali u nameri da poveća profit a da pri tome ne
ugrozi odnose, agent za prodaju nekretnina
treba biti veoma oprezan. Oni možda neće razmotriti vaš predlog na početku ili
će možda zanemariti vašu priču povezanu sa novcem. Zato je bolje da se odlučite
za suptilnu prodaju nekretnine, da biste izbegli kompromitovanje vaših odnosa.
Hladno tržište nekretnina
Iako ovaj pristup ima
tendenciju da dovede do veće mogućnosti odbijanja, agenti za prodaju nekretnina
se obično osećaju lakše nego na toplom tržištu. Pošto je u interakciji sa
nepoznatima, specijalista za prodaju nekretnina ne mora da brine da će doći do
odbijanja od ljudi koje zapravo poznaje. Takođe je mnogo jednostavnije da se
definiše dali pojedinac zaista ima potrebu od vaših usluga.
Podelite po grupama vaše potencijalne kupce
Duža lista ne garantuje uvek bolje rezultate. Kada se radi
istraživanje tržišta nekretnina, pojedinac treba imati u vidu da će
kvalitetnija lista uvek dati bolje rezultate nego duža lista. Ali kako se može
identifikovati kvalitet? Target baza klijenata su ljudi za koje već imate
potencijalni trag da traže uslugu koju vi nudite i da imaju budžet da plate za tu
uslugu ili proizvod. Ako podelite po grupama vaše potencijalne kupce, kao specijalista
za prodaju vi možete imati optimalniji vremenski učinak i postići bolje
rezultate za kraći vremenski period.
Kreirajte provereni scenario
U realnom životu, trgovac ima samo 10 sekundi da stekne
pažnju svog kupca. Ovo ne važi samo za telefonske pozive nego i za otvaranje
prezentacije. Kada je agent za prodaju spreman, on je u mogućnosti da precizno
izrazi svoje tačke i čak ima prostora za ekstra taktike.
Obogaćujte odnose sa potencijalnim klijentima
Kada je u komunikaciji sa potencijalnim klijentima, specijalista
za prodaju treba da ume da izgradi dobre odnose od nule. Novi klijenti radije
prihvataju ponudu ako su pre toga čuli realna iskustva prethodnih kupaca, tako da su iskustva i komentari od
ranije veoma značajni. Pored toga, jednom kada agent ima kupca, on treba obezbediti da se očuva interesovanje klijenta za taj proizvod ili uslugu. Obogaćivanje odnosa i ostajanje u kontaktu i nakon kupovine, je ono što klijenti cene i što utiče na potražnju te usluge u
budućnosti.
Ukoliko
se budete držali ovih jednostavnih uputstava, vi možete samouvereno da
napravite istraživanje tržište nekretnina. Jednom kada razvijete veštinu
kontakta sa potencijalnim klijentima, vi ćete znati kako pronaću kupca za
nekretninu za mnogo kraće vreme.
Нема коментара:
Постави коментар