Странице

5.5.16

Kako pronaći kupca za nekretninu

Nije slučajno što je naslov u jednini, kako pronaći KUPCA za nekretninu. Jer kada se obavi prva prodaja nekretnine, onda se već stekne osećaj kako prodavati nekretnine. Ko se bavi prodajom nekretnina, posebno oni koji tek počinju sa ovim poslom, trebaju znati da zaključen posao za nekretinu nije nešto što se dešava svakog dana, nego je potrebno nekad čekati mesecima na taj momenat i zato je potrebna samomotivacija. Ali je zato nagrada mnogo veća nego u drugim industrijama. Sledeći principi prodaje, osim u prodaji nekretnina, mogu se primeniti i u drugim oblastima.


Poznavati svoje tržište


Kada se pravi istraživanje tržišta nekretina, postoji nešto što se zove, "Hladno i toplo" tržište. Hladno tržište se odnosi na ljude koje ne poznajete i nemate nikakav odnos sa njima. Sa druge strane, toplo tržište se odnosi na porodicu, prijatelje, kolege, susedi i poznanici. Pitanje je šta je na početku važnije, hladno ili toplo tržište? Neki agenti za prodaju nekretnina se radije okreću toplom tržištu, jer su prijatelji i poznanicu uvek spremniji da saslušaju. Drugi agenti naprotiv, smatraju da je pametnije da se fokusiraju na 'hladno tržište' jer ne dovode privatne odnose u pitanje. Oba načina su korektna, svodi se na to kakav je pristup jednog agenta.

Toplo tržište nekretnina


Lista toplog tržišta se sastoji od prijatelja, članova porodice, suseda, kolega i poznanika. U ovom slučaju oni su značajni za agenta kako u životu tako i u poslu. Ali u nameri da poveća profit a da pri tome ne ugrozi odnose, agent za prodaju nekretnina treba biti veoma oprezan. Oni možda neće razmotriti vaš predlog na početku ili će možda zanemariti vašu priču povezanu sa novcem. Zato je bolje da se odlučite za suptilnu prodaju nekretnine, da biste izbegli kompromitovanje vaših odnosa.

Hladno tržište nekretnina


Iako ovaj pristup ima tendenciju da dovede do veće mogućnosti odbijanja, agenti za prodaju nekretnina se obično osećaju lakše nego na toplom tržištu. Pošto je u interakciji sa nepoznatima, specijalista za prodaju nekretnina ne mora da brine da će doći do odbijanja od ljudi koje zapravo poznaje. Takođe je mnogo jednostavnije da se definiše dali pojedinac zaista ima potrebu od vaših usluga.

Podelite po grupama vaše potencijalne kupce


Duža lista ne garantuje uvek bolje rezultate. Kada se radi istraživanje tržišta nekretnina, pojedinac treba imati u vidu da će kvalitetnija lista uvek dati bolje rezultate nego duža lista. Ali kako se može identifikovati kvalitet? Target baza klijenata su ljudi za koje već imate potencijalni trag da traže uslugu koju vi nudite i da imaju budžet da plate za tu uslugu ili proizvod. Ako podelite po grupama vaše potencijalne kupce, kao specijalista za prodaju vi možete imati optimalniji vremenski učinak i postići bolje rezultate za kraći vremenski period.

Kreirajte provereni scenario


U realnom životu, trgovac ima samo 10 sekundi da stekne pažnju svog kupca. Ovo ne važi samo za telefonske pozive nego i za otvaranje prezentacije. Kada je agent za prodaju spreman, on je u mogućnosti da precizno izrazi svoje tačke i čak ima prostora za ekstra taktike.

Obogaćujte odnose sa potencijalnim klijentima


Kada je u komunikaciji sa potencijalnim klijentima, specijalista za prodaju treba da ume da izgradi dobre odnose od nule. Novi klijenti radije prihvataju ponudu ako su pre toga čuli realna iskustva prethodnih kupaca, tako da su iskustva i komentari od ranije veoma značajni. Pored toga, jednom kada agent ima kupca, on treba obezbediti da se očuva interesovanje klijenta za taj proizvod ili uslugu. Obogaćivanje odnosa i ostajanje u kontaktu i nakon kupovine, je ono što klijenti cene i što utiče na potražnju te usluge u budućnosti.


Ukoliko se budete držali ovih jednostavnih uputstava, vi možete samouvereno da napravite istraživanje tržište nekretnina. Jednom kada razvijete veštinu kontakta sa potencijalnim klijentima, vi ćete znati kako pronaću kupca za nekretninu za mnogo kraće vreme. 

Нема коментара:

Постави коментар